مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:122022-01-29اقتصادي

لیست خانه های لوکس هم منتشر شد


کلیه مالکان واحدهای مزبور با ارزش بیش از 10 میلیارد تومان می توانند برای مشاهده وضعیت شمول یا عدم شمول مالیات و اطلاع از میزان مالیات متعلقه و پرداخت آن، - به درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی MY.

TAX.

GOV.

IR مراجعه کنند.

سازمان امور مالیاتی پس از شناسایی دارندگان خودروهای لوکس و بارگذاری اطلاعات مربوط به 550 هزار خودرو در سامانه مالیات بر خودروهای گران قیمت و لوکس ، به تازگی اعلام کرده که براساس اطلاعات کسب شده نسبت به محاسبه مالیات برای واحدهای مسکونی و باغ ویلاهای گران قیمت اقدام کرده و نتایج حاصل از آن را در درگاه الکترونیکی سازمان منتشر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس قانون بودجه سال جاری صاحبان خانه های بالای 10 میلیارد تومان و باغ ویلاهای گران قیمت باید مالیات بپردازند که البته واحدهای مسکونی و باغ ویلاهای در حال ساخت و در حال تملک از این مالیات معاف هستند.

از سوی دیگر، کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی باید مالیات سالانه مربوط به هر یک از واحدهای مسکونی و خودروهای تحت تملک خود و افراد تحت تکفل را حداکثر تا پایان بهمن ماه امسال پرداخت کنند و در صورت پرداخت نکردن مالیات متعلقه از نقل وانتقال ملک موردنظر محروم می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست خانه های لوکس هم منتشر شد

لیست خانه های لوکس هم منتشر شد