مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:122022-01-29سياسي

سرسوزنی در انتصاب بستگان دخالتی نداشتم/ایستادن بر اصول و آرمان ها


در حواشی اخیر حتی سرسوزنی در انتصاب بستگان دخالت نداشتم به دلیل حساسیتی که نسبت به رعایت قانون در انتصاب برادرم داشتم موارد قانونی را بررسی کردم.

- ، روح الله نجابت نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، در یادداشتی به حواشی ایجاد شده به دنبال انتصاب برادرش به عنوان سرپرست اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری فارس واکنش نشان داد.

متن این یادداشت به شرح زیر است: رای اعتماد مردم شریف شهرستان های شیراز و زرقان در اسفند 98، فصل جدیدی از حضور در عرصه سیاسی- حاکمیتی را برای بنده رقم زد.

اکنون و در آستانه سال دوم اعتماد مردم برای به دوش کشیدن امانت نمایندگی و با توجه به فراز و نشیب های این دو سال بر خود لازم دیدم نکاتی پیرامون شیوه سیاست ورزی ای که در مجلس در پیش گرفته ام تقدیم نمایم.

اقتضای مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه نمایندگی مردمی که اعتماد آنان سرمایه اصلی نظام است، ایجاب می کند که سخت گیری مسئولان نسبت به خود، رفتارها و اقداماتشان دو چندان باشد چرا که اگر مسئولی آبرو و اعتباری دارد، به اعتبار نظامی است که برای آن بسیار شهید داده شده و خون دل ها خورده شده است.

پیش و بیش از هرچیز شفافیت در برابر مردم و صداقت با آنان را سرلوحه کار خود قرار دادم و سعی کرده ام از تمامی آراء و اقداماتی که در کسوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرسوزنی در انتصاب بستگان دخالتی نداشتم/ایستادن بر اصول و آرمان ها

سرسوزنی در انتصاب بستگان دخالتی نداشتم/ایستادن بر اصول و آرمان ها