مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:122022-01-29سياسي

احتمال بازگشت محدودیت های کرونایی به استان کهگیلویه و بویراحمد


معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به افزایش مراجعان مبتلا به کرونای اُمیکرون، احتمال بازگشت محدودیت های کرونایی به این استان وجود دارد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به افزایش مراجعان مبتلا به کرونای اُمیکرون، احتمال بازگشت محدودیت های کرونایی به این استان وجود دارد.

سید جواد هاشمی در نشست ستاد کرونای استان افزود: اُمیکرون در برخی کشورها 4 برابر دلتا فوتی داشته است، این موضوع زنگ خطری برای هرچه بهتر عمل کردن به دستورالعمل های بهداشتی است.

وی با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی باید بیش از پیش پای کار باشند، اظهارکرد: نباید در خصوص رعایت کردن دستورالعمل های بهداشتی در ادارات سهل انگاری شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی نیز باید در خصوص برگزاری مراسم اعتکاف برنامه ریزی لازم را داشته باشد و سلامت مردم باید دراولویت قرار گیرد، خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی باید با ظرفیت 20 تا 30 درصد سالن ها، جلسات و اجتماعات خود را برگزار کنند.

هاشمی تصریح کرد: بنا به دستور ستاد ملی کرونا در صورتی که رعایت دستورالعمل ها بهداشتی در استان ضعیف باشد تعطیلی ها نیز اعمال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بازگشت محدودیت های کرونایی به استان کهگیلویه و بویراحمد

احتمال بازگشت محدودیت های کرونایی به استان کهگیلویه و بویراحمد