مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:122022-01-29سياسي

توسعه امنیت کشور از جایگاه بالایی برخوردار است


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: باتوجه به اینکه کشور ما یکی از کشورهای پیشرفته ی جهان است بنابراین امنیت در کشور ما از جایگاه بالایی برخوردار است.

- امیر دریادار دوم رضا عباسی روز شنبه، نهم بهمن ماه در همایش اساتید علوم و معارف اسلامی استان اظهار کرد: آذربایجان شرقی در دوران دفاع مقدس بیش از 10 هزار شهید و 70 هزار پیشکسوت و رزمنده تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

وی ادامه داد: بیش از 25 شهید مدافع حرم در آذربایجان شرقی داریم که در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از آذربایجان شرقی به عنوان یکی از اولین استان ها در زمینه ی تعداد شهدا یاد می شود که بسیاری شهید شده و تعدادی نیز اکنون در مسئولیت های خطیر کشور در حال فعالیت هستند.

وی افزود: آذربایجان شرقی در طول دوران دفاع مقدس در تمامی 105 عملیات پدافندی، حضور مستمر داشت و استان های آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و قزوین نیز زیرمجموعه ی آن بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر دریادار دوم عباسی خاطرنشان کرد: یکی از مسئولیت های مهم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بازنشر ارزش ها و آثار دفاع مقدس است که اساتید دانشگاه این مسئولیت را در بخش های مختلف دانشگاه و حوزه های علمیه بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه امنیت کشور از جایگاه بالایی برخوردار است

توسعه امنیت کشور از جایگاه بالایی برخوردار است