مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:072022-01-29سياسي

برنامه های دهه فجر با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود


برنامه های دهه فجر همانند سالگر شهید سلیمانی با رعایت پروتکل ها و با گذاشتن صندلی جهت حفظ فاصله اجتماعی برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، علی زینی وند استاندار کرمان در جلسه ستاد کرونا استان اظهار داشت: طبق گزارش، ما وارد پیک ششم شده ایم و در هفته آینده برخی از شهرهای استان به احتمال زیاد قرمز خواهد شد و برنامه ها را بر اساس وضعیت پیش رو باید تنظیم کنیم.

وی افزود: یکی از سخت ترین پیک های کرونا را در یک هفته تا 10 روز آینده در استان کرمان خواهیم داشت و فرمانداران به صورت اقتضایی مراسم هایی که در آن پروتکل های بهداشتی رعایت نمی شود را تعطیل کنند.

زینی وند گفت: همه دانشگاه های علوم پزشکی و بیمارستان های دولتی و نیروهای مسلح به لحاظ آمادگی تخت ها و اکسیژن سازها در حالت آماده باش قرار بگیرند چون به دلیل گستردگی ویروس امیکرون، تعداد بستری ها افزایش خواهد یافت و در این زمینه تردیدی نیست.

وی تصریح کرد: با توجه به تقاضایی که وزارت بهداشت بر تعطیلی داشته، ستاد ملی کرونا بنایی بر تعطیلی مدارس کشور و استان به صورت گسترده، فراگیر و یکپارچه ندارد و این هم درست است؛ زیرا دیگر ظرفیت تعطیلی بیش از این در مدارس وجود ندارد، بنابراین فرمانداران با نظر آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی تیم های واکنش سریع را فعال کنند و به صورت اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دهه فجر با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

برنامه های دهه فجر با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود