مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:022022-01-29فرهنگي

تولد تئاتر شهر با قمه کشی همراه شد!+فیلم


عصر دیروز، اهالی تئاتر توقع نداشتند به جشن تولد مجموعه تئاترشهر دعوت شوند ولی تصور هم نمی کردند که این تولد با یک قمه کشی فجیع همراه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قمه کشی، شلیک تیر، خفت گیری، سرقت و .

اتفاقاتی است که تئاتر شهر بارها و بارها با آن مواجه شده ولی شاید بازی روزگار باشد که این مجموعه این بار در سالروز تاسیسش، یکی از فجیع ترین قمه کشی ها را به خود ببیند.

تماشاگرانی که عصر دیروز، جمعه هشتم بهمن ماه برای تماشای اولین نوبت اجرای نمایش احتمالات قصد ورود به تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر را داشته اند، پیش از ورود به این سالن، تئاتر دیگری از نوع تئاتر خشونت و بدبختانه، از نوع واقعی و مستند آن را به تماشا نشسته اند.

بر اساس اعلام روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، تعدادی از خلافکاران، فروشندگان مواد مخدر و اراذل و اوباش که طی سال های اخیر به صورت مستمر در محیط پیرامونی بوستان دانشجو، چهارراه ولیعصر و محیط پیرامونی تئاتر شهرمزاحمت های پی در پی و فراوانی را برای رهگذران، مسافران ایستگاه مترو و تماشاگران مجموعه ایجاد کرده اند، بعدازظهر دیروز برای چندمین بار در یک نزاع فجیع خیابانی جمعی در حضور رهگذران و تماشاگران مجموعه، اتفاقات ناگواری را در مجاور در ورودی تالار چهارسو رقم زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد تئاتر شهر با قمه کشی همراه شد!+فیلم

تولد تئاتر شهر با قمه کشی همراه شد!+فیلم