مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:022022-01-29اقتصادي

صدور 54 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی در خراسان شمالی


مدیر کل استاندارد خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال جاری 54 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی صادر، 96 فقره پروانه تمدید و 34 فقره پروانه تعلیق و 8 فقره پروانه ابطال شد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل استاندارد خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال جاری 54 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی صادر، 96 فقره پروانه تمدید و 34 فقره پروانه تعلیق و 8 فقره پروانه ابطال شد.

فهیمه مهمان نواز در گفت و گو با ایسنا، افزود: پس از انجام بازرسی های فنی و همچنین نمونه برداری و مطابقت نتایج آزمون با استانداردهای ملی ذی ربط و ارائه مستندات لازم، پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده های شیشه ایمنی، شکر، روغن کره حیوانی، سنگدانه ریز مورد مصرف در بتن، زعفران، شکر و عرقیات گیاهی، صادر شد.

وی بیان کرد: از این 54 فقره صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد 48 درصد مربوط به فرآورده های صنعت ساختمانی و معدنی می باشد و 37 درصد مربوط به فرآورده های صنعت غذایی و کشاورزی می باشد، که در بین آن ها واحد های مصالح ساختمانی شهرداری ها و چند واحد مربوط به شرکت های پیمانکاری راهسازی و همچنین واحد های مربوط به صنایع غذایی علی الخصوص زعفران به چشم می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 54 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی در خراسان شمالی

صدور 54 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی در خراسان شمالی