مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:372022-01-29بين الملل

پالتیکو: مذاکرات وین وارد «مرحله نهایی» شده است


نشریه آمریکایی گزارش داد، چند هفته آینده در تعیین سرنوشت مذاکرات وین، حیاتی و تصمیم گیری درباره جزییات گفت و گوها در پایتخت ها تعیین کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، نشریه پالتیکو در گزارشی در خصوص مذاکرات وین نوشت در حالی که مذاکره کنندگان به پایتخت های خود بازمی گردند تا راهنمایی های سیاسی در مورد اقداماتی که در روزهای آینده باید انجام شود دریافت کنند، مقامات می گویند که مذاکرات برای احیای توافق هسته ای ایران در حال وارد شدن به مرحله نهایی خود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین رسانه آمریکایی، دیپلمات های غربی با ضرب الاجل اواسط فوریه که خودشان تعیین کرده اند، برای احیای توافقنامه 2015 روبرو هستند.

مقامات نگران پیشرفت های سریع هسته ای ایران از زمان خروج آمریکا از برجام و همچنین گزارش قریب الوقوع آژانس اتمی که انتظار می رود جزییات بیشتر پیشرفت های هسته ای ایران را شرح دهد و احتمالاً اصطکاک های جدیدی را ایجاد کند، هستند.

این بدان معناست که چند هفته آینده برای تعیین اینکه آیا توافق احیا می شود یا مذاکرات به طور کلی از بین می رود، حیاتی است.

به نوشته پالتیکو، در بیانیه روز جمعه سه کشور اروپایی درگیر در این مذاکرات شامل فرانسه، آلمان و انگلیس آمده است: ژانویه فشرده ترین دوره این مذاکرات تا به امروز بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پالتیکو: مذاکرات وین وارد «مرحله نهایی» شده است

پالتیکو: مذاکرات وین وارد «مرحله نهایی» شده است