مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:322022-01-29اقتصادي

کمک 3 میلیارد تومانی خیران خراسان جنوبی در جشن چتری برای پرواز


رییس هیأت ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی خراسان جنوبی گفت: در«جشن بزرگ چتری برای پرواز» با همکاری ستاد دیه و خیرین بیش از 3 میلیارد و 650 میلیون تومان مساعدت شد.

- هومر شکری رییس هیأت ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهارداشت: جشن بزرگ چتری برای پرواز به منظور حمایت از زندانی و خانواده زندانی استان در سالن همایش شهرداری و فرهنگسرای بیرجند برگزار شد.

وی با اشاره به تعهدات ستاد دیه خراسان جنوبی در راستای آزادی زندانیان غیرعمد افزود: مجموع تعهدات ستاد دیه استان و کمک های مردمی   بیش از 3 میلیارد و 650 میلیون تومان بوده است.

رییس هیأت ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی خراسان جنوبی تصریح کرد: مبالغ جمع آوری شده از خیران و مردم نیکوکار استان در این پویش برای خدمت رسانی در حوزه های مختلف اشتغال، آزادسازی زندانیان، فرهنگی و سیره شهدا و .

هزینه خواهد شد.

شکری گفت: از ابتدای امسال تاکنون 42 بدهکار مالی، 42 بدهکار مهریه، چهار برای نفقه و  یک زندانی دیه که از این تعداد 85 نفر مرد و 4 نفر زن بودند به همت خیران آزاد شده اند.

وی خاطرنشان کرد: هفدهمین جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نیز  در 10 اردیبهشت ماه  امسال به صورت مجازی و پخش زنده از شبکه خاوران برگزار شد، که خیران  20 میلیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 3 میلیارد تومانی خیران خراسان جنوبی در جشن چتری برای پرواز

کمک 3 میلیارد تومانی خیران خراسان جنوبی در جشن چتری برای پرواز