مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:322022-01-29سياسي

«حاجی ملامیرزایی» رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی شد


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حجت الاسلام حامد حاجی ملامیرزایی را به عنوان رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی این وزارتخانه منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به حجت الاسلام حامد حاجی ملامیرزایی آمده است: جناب حجت ­الاسلام آقای دکتر حامد حاجی ملامیرزایی با توجه به دانش، تجربه و شناخت جناب­عالی از نقش تحولات فضای مجازی در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه، به موجب این حکم به سمت رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی منصوب می شوید.

این مرکز به عنوان پیشران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فضای مجازی و ارتقای نظام حکمرانی فضای مجازی، باید جایگاهی محوری  در تحول و اعتلای مرجعیت وزارت متبوع در نظام فرهنگی کشور داشته باشد.

در همین راستا، اولویت­های دوره­ جدید فعالیتی  آن مرکز  به شرح زیر ابلاغ می شود: 1ـ شبکه سازی و هم­افزایی ظرفیت ارتباط بخش­های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای فراگیرسازی تولید و نشر محتوا و خدمات در فضای مجازی توسط اهالی فرهنگ، هنر و رسانه؛ 2ـ بسیج نیروهای جوان و انقلابی کشور و نیز همسوسازی ظرفیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای محوریت­بخشی به جایگاه خانواده در سلامت فرهنگ و ارتباطات عمومی و سواد زیست مجازی مردم؛ 3ـ ایجاد پنجره واحد توسعه تولید، عرضه، رتبه­بند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حاجی ملامیرزایی» رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی شد

«حاجی ملامیرزایی» رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی شد