مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:272022-01-29سياسي

لزوم «جهاد تبیین» از سوی استادان و نخبگان برای مقابله با جنگ نرم دشمن


رییس سازمان بسیج اساتید ضمن تاکید بر لزوم جهاد تبیین توسط استادان و نخبگان برای مقابله با جنگ نرم و شناختی دشمن؛ گفت: جهاد علمی اساتید و نخبگان برای حل مشکلات اقتصادی کشور ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمدرضا مردانی رییس سازمان بسیج اساتید کشور طی سخنانی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره ) بر ضرورت جهاد علمی برای حل مشکلات اقتصادی کشور و لزوم جهاد تبیین توسط استادان و نخبگان برای مقابله با جنگ نرم و شناختی دشمن تاکید کرد.

رییس سازمان بسیج اساتید کشور که در آیین تودیع و معارفه مسئولان قدیم و جدید سازمان بسیج اساتید استان قزوین سخن می گفت، ضمن بیان تاریخچه ای از فعالیت های دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) اظهار داشت: مسئولین دانشگاه امام خمینی (ره) و همه برادران و خواهران دغدغه مند این دانشگاه باید به یاد داشته باشند که این دانشگاه ورای مسئولیت هایی که به عهده دانشگاه های جمهوری اسلامی گذارده شده است، باید بیرق دار مسئولیت های دیگری نیز باشد که اختصاصاً برای این دانشگاه تعریف شده است.

وی ادامه داد: در بند الف، ماده 1 از فصل اول اساسنامه اصلاح شده دانشگاه بین المللی امام خمینی که مردادماه سال 77 به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید، در صدر اهداف تشکیل این دانشگاه آمده است؛ گسترش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم «جهاد تبیین» از سوی استادان و نخبگان برای مقابله با جنگ نرم دشمن

لزوم «جهاد تبیین» از سوی استادان و نخبگان برای مقابله با جنگ نرم دشمن