مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:272022-01-29سياسي

شهرهای خوزستان به رنگ نارنجی و قرمز کرونایی می شوند


رییس مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به نقض پروتکل های بهداشتی و کاهش واکسیناسیون گفت: تبدیل 10 شهرستان خوزستان به رنگ زرد آغازی برای رنگ بندی های نارنجی و قرمز کرونایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد علوی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: نتایج آزمایشگاهی و سرعت انتشار سویه اومیکرون در خوزستان نشان می دهد که بر اثر عادی انگاری و بی توجهی برخی از افراد به رعایت شیوه نامه ها و کوتاهی در امر واکسیناسیون به ویژه تأخیر در نوبت دوم و سوم برخی از شهرهای استان به رنگ زرد درآمدند.

وی با بیان اینکه پوشش نوبت اول واکسن در خوزستان 84 درصد است یعنی 16 درصد مردم هنوز واکسن خود را نزده اند، افزود: پوشش نوبت دوم 71 درصد است یعنی حدود 30 درصد از افراد جامعه نوبت دوم خود را دریافت نکرده اند.

رییس مرکز بهداشت خوزستان ادامه داد: حدود 50 درصد افرادی که نوبت دوم خود را تزریق کرده اند هنوز برای دریافت نوبت سوم خود اقدام نکرده که از آنها تقاضا می شود نسبت به واکسیناسیون خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه در فصل سرد شیوع عفونت های تنفسی بسیار است، گفت: احتمال دارد افرادی که علامت تنفسی دارند به کرونا مبتلا شوند؛ بنابراین رعایت شیوه نامه ها، آداب سرفه، رعایت دفع ترشح تنفسی و نرفتن به مکان های شلوغ و پرتردد از مهمترین کارهایی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرهای خوزستان به رنگ نارنجی و قرمز کرونایی می شوند

شهرهای خوزستان به رنگ نارنجی و قرمز کرونایی می شوند