مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:272022-01-29سياسي

کاهش رعایت پروتکل ها و واکسیناسیون در خوزستان


فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی و مراجعه برای تزریق واکسن به ویژه دوز سوم در استان خبر داد.

- ولی الله حیاتی در پایان نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (9 بهمن ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر 10 شهرستان خوزستان در وضعیت زرد کرونا و 18 شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: متاسفانه رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک توسط خدمت گیرندگان و خدمت دهندگان و مراجعه مردم برای تزریق واکسن به ویژه دوز سوم کاهش یافته است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: از مردم می خواهم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و مراجعه برای تزریق دوز سوم واکسن را سرلوحه کارها قرار دهند تا با این کارها و با همکاری با کادر درمان، از موج جدید اُمیکرون عبور کنیم.

وی با اشاره به ادامه اعمال محدودیت های کرونایی در مرزهای استان، گفت: داشتن تست منفی PCR مربوط به 96 ساعت و تزریق واکسن، برای تردد از مرزها الزامی است.

در صورت مثبت شدن تست اتباع عراقی، به کشور خود عودت داده می شوند و ایرانی های مبتلا به کرونا نیز به مکان های قرنطینه هدایت و پس از گذراندن ایام قرنطینه به شهر خود اعزام می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش رعایت پروتکل ها و واکسیناسیون در خوزستان

کاهش رعایت پروتکل ها و واکسیناسیون در خوزستان