مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:222022-01-29سياسي

مناطق آزاد شده حاشیه رودخانه کرج تبدیل به تفرجگاه عمومی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین فاضلی هریکندی در حاشیه تخریب بنای متعلق به وزارت نیرو در بستر رودخانه کرج که به دستور رییس قوه قضاییه به عنوان دومین بنا برای آغاز آزادسازی بستر رودخانه کرج تعیین شده است، - مقرر شده که در هر قسمتی از مسیر رودخانه که به جهت موقعیت منطقه امکان داشته باشد، با رعایت مقررات قانونی و ضوابط زیست محیطی، تفرجگاه ساحلی برای استفاده عموم مردم ایجاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین فاضلی هریکندی در حاشیه تخریب بنای متعلق به وزارت نیرو در بستر رودخانه کرج که به دستور رییس قوه قضاییه به عنوان دومین بنا برای آغاز آزادسازی بستر رودخانه کرج تعیین شده است، گفت: بنای متعلق به وزارت نیرو، امروز یک هفته پس از تخریب ساختمان متعلق به قوه قضاییه تخریب و از بستر رودخانه کرج در این قسمت نیز رفع تصرف شد.

وی افزود: با توجه به تاکید رییس قوه قضاییه، خارج کردن مصالح و ابزارآلاتی که قابلیت استفاده مجدد دارد، از چند روز قبل آغاز و امروز هم تخریب به صورت کامل انجام می شود.

رییس کل دادگستری استان البرز با اشاره به تاکید رییس قوه قضاییه و مصوبات کمیته تخصصی آزادسازی بستر رودخانه کرج جهت بررسی راهکار های قانونی برای استفاده عموم مردم از حاشیه رودخانه کرج بیان کرد: اگرچه اصل آزادسازی بستر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق آزاد شده حاشیه رودخانه کرج تبدیل به تفرجگاه عمومی می شود

مناطق آزاد شده حاشیه رودخانه کرج تبدیل به تفرجگاه عمومی می شود