مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:122022-01-29سياسي

توزیع لوازم ضروری خانگی بین سیل زدگان شرق هرمزگان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان از انجام نخستین مرحله توزیع لوازم ضروری خانگی از مساعدت بنیاد مستضعفان بین خانواده های آسیب دیده از سیل در شهرستان میناب خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان از انجام نخستین مرحله توزیع لوازم ضروری خانگی از مساعدت بنیاد مستضعفان بین خانواده های آسیب دیده از سیل در شهرستان میناب خبر داد.

جلیل تراهی، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نخستین مرحله توزیع کالا از لوازم ضروری خانگی در مناطق سیل زده از محل اعتبارات بنیاد مستضعفان برای جبران خسارت سیل به مددجویان کمیته امداد در شهرستان میناب استان هرمزگان انجام شد.

وی با اشاره به مساعدت 24 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان در این زمینه، تصریح کرد: کالاهای اساسی زندگی توزیع شده در این مرحله شامل کولر، یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، فرش، پتو و بخاری بوده که بین خانواده های شناسایی شده از خسارت سیل استان در شهرستان میناب توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان عنوان کرد: با هماهنگی مجموعه نهادهای خدمت رسانی، دستگاه های اجرایی و نهادهای حمایتی به دنبال آن هستیم که ان شاءالله بتوانیم یک عدالت توزیعی در ارائه خدمت به خانواده های خسارت دیده در مناطق سیل زده شرق استان داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع لوازم ضروری خانگی بین سیل زدگان شرق هرمزگان

توزیع لوازم ضروری خانگی بین سیل زدگان شرق هرمزگان