مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:072022-01-29سياسي

نخستین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر برگزار می شود


سرپرست معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: نخستین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر برگزار می شود.

- زنجان-سرپرست معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: نخستین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مصطفی دودانگه با بیان اینکه سرود و آواهای انقلابی از اول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مورد عنایت و توجه جریان انقلاب بوده و نقش مؤثری در حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و حماسه سازی مردم داشته است، اظهار کرد: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اولین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر برگزار می شود.

سرپرست معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: تربیت و کشف استعدادها ، شناسایی گروه ها و تولید آثار ویژه در حوزه سرود از اهداف این مجموعه می باشد.

دودانگه افزود: این جشنواره در قالب تولید سرود، آکاپلا (همخوانی بدون موسیقی)، بازخوانی سرود و ایده (نماهنگ و اجرای پاتوقی) برگزار می شود.

وی به موضوعات جشنواره مذکور اشاره کرد و افزود:امید به آینده، ائمه اطهار علیهم السلام، شخصیت های ملی و مذهبی (امام و شهدا، مفاخر استانی، خانواده های شهدا و جانبازان و…)، نوجوان ایرانی، آینده ساز ایران، سبک زندگی (ایرانی،اسلامی)، کالای ایرانی، اقتصاد مقاومتی و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر برگزار می شود

نخستین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر برگزار می شود