مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 12:372022-01-29سياسي

کارگروه های مشترک اوقاف و منابع طبیعی فارس تداوم می یابد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس در حاشیه برگزاری کارگروه مشترک استانی ادارات کل اوقاف و امور خیریه و منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس گفت: - ایسنا/فارس مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس در حاشیه برگزاری کارگروه مشترک استانی ادارات کل اوقاف و امور خیریه و منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس گفت: کارگروه های مشترک دو دستگاه اوقاف و منابع طبیعی تداوم می یابد و با جدیت دنبال می شود.

حجت الاسلام سید عباس موسوی شنبه 9 بهمن در حاشیه برگزاری کارگروه مشترک استانی ادارات اوقاف و امور خیریه و منابع طبیعی و آبخیزداری فارس گفت: این کارگروه ها به دنبال توافقنامه مشترک بین سازمان جنگل ها و سازمان اوقاف تشکیل می شود و هدف از آن تعیین تکلیف اراضی اختلافی در حوزه اوقاف و منابع طبیعی است و قطعاً خروجی آن منجر به تسهیل در امور ارباب رجوع خواهد شد.

او افزود: این کارگروه های مشترک همچنان تداوم خواهد داشت و با جدیت دنبال می شود تا هیچگونه اراضی اختلافی میان دو دستگاه وجود نداشته باشد و باید جلسات کاری هر دو هفته یکبار در مرکز استان تشکیل شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس در خصوص نحوه فعالیت این کارگروه ها هم گفت: روسای ادارات شهرستانی باید نسبت به بازدید میدانی از اراضی و بررسی های مقدماتی و بدوی و تشکیل جلسات در شهرستان بر اساس دستورالعمل ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه های مشترک اوقاف و منابع طبیعی فارس تداوم می یابد

کارگروه های مشترک اوقاف و منابع طبیعی فارس تداوم می یابد