مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 12:322022-01-29سياسي

ارائه اسناد مورد تشکیک مدیریت پسماند تهران در خصوص گزارشی از دستاورد نخبگان ایرانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، در روزهای گذشته سازمان مدیریت پسماند کشور در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در خصوص تولید بنزین و گازوییل از زباله توسط جوانان بوشهری واکنش نشان داد و بخشی از گزارش را تکذیب کرد.

پاسخ این خبرگزاری به شرح زیر است: الف: سازمان پسماند شهرداری تهران در بخشی از مکاتبه خود اعلام می کند که این شرکت دانش بنیان می تواند از شیرابه، بنزین و گازوییل تولید کنند! پاسخ: همانگونه که در تیتر و در متن خبر درج گردیده، این جوانان از زباله سوخت تولید و شیرابه زباله را به آب کشاورزی تبدیل می کنند.

  ب: سازمان پسماند در بخش دیگری با اشاره به عدم برگزاری مناقصه شیرآبه زباله در سال 88 و عدم قرارداد با شرکت درینه سیاه آریا خواستار ارائه مستندات از خبرگزاری شده است: پاسخ: همانطور که در متن گزارش اشاره شده، این اقدام و مناقصه در قالب شرکت زیست محیطی فناوری نوین و سرگروهی سید رامین حبیبی به همراه تیم خود بوده و چند سال بعد از این پروژه، شرکت درینه سیاه آریا تاسیس شده است.

قرارداد مناقصه در تاریخ 11/03/1387 طی فیش شماره 169211 بانک ملی شعبه میر عماد 187 به مبلغ یک میلیون ریال بنام سازمان بازیافت و تبدیل مواد شهرداری تهران بابت خرید اسناد مناقصه تصفیه شیرابه و طی شماره نامه 10028/ج به آن سازمان توسط سرگروه این شرکت جناب آقای سیدرامین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه اسناد مورد تشکیک مدیریت پسماند تهران در خصوص گزارشی از دستاورد نخبگان ایرانی

ارائه اسناد مورد تشکیک مدیریت پسماند تهران در خصوص گزارشی از دستاورد نخبگان ایرانی