مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 12:022022-01-29فرهنگي

اولویت اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد؛ توسعه کیفی رسانه هاست


معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توسعه کیفی و تقویت محتوایی رسانه های کشور را در کنار توسعه کمی از اولویت های اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

- ، فرشاد مهدی پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسعه کیفی و تقویت محتوایی رسانه های کشور را در کنار توسعه کمی، از اولویت های اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد و با اشاره به مراجعات اهالی فرهنگ و رسانه استان گیلان برای رفع مسائل و مشکلات خود، گفت: عمده مسائل مطرح شده، مربوط به بحث های معیشتی این قشر فرهیخته بود که باید آن را از طریق ظرفیت ها و امکانات موجود در صندوق اعتباری هنر پاسخ دهیم.

وی با بیان اینکه برخی مدیران نشریات و پایگاه های خبری استان گیلان، با حضور در میز خدمت، مشکلات و مطالبات خود را با ما در میان گذاشتند، افزود: موضوعاتی چون یارانه های مطبوعاتی، آگهی های دولتی و معافیت های مالیاتی ازجمله مسائل اصلی مطرح شده از سوی اهالی رسانه بود.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه گفت: جهت گیری های محتوایی و بحث های مربوط به پرداختن رسانه ها به مسائل اقتصادی و آسیب های اجتماعی نیز ازجمله دیگر موضوعات مورد اشاره اصحاب رسانه این استان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد؛ توسعه کیفی رسانه هاست

اولویت اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد؛ توسعه کیفی رسانه هاست