مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 11:072022-01-29سياسي

وزارت کشور تصمیمی درباره توقف قطار شهری همدان نگرفته است


هنوز تصمیمی در خصوص توقف قطار شهری همدان در وزارت کشور گرفته نشده و نباید با یکسری مباحث خبری و تبلیغاتی جلوی توسعه شهر را بگیریم.

- ایسنا/همدان عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: هنوز تصمیمی در خصوص توقف قطار شهری همدان در وزارت کشور گرفته نشده و نباید با یکسری مباحث خبری و تبلیغاتی جلوی توسعه شهر را بگیریم.

حمید بادامی نجات اضافه کرد: هر چند مطلع هستیم که برخی از افراد بشدت در تلاش هستند که شورای عالی ترافیک کشور مصوبه قطار شهری همدان را تایید نکند ولی همچنان موضوع قطار شهری در دستور کار شورای عالی ترافیک کشور است.

وی با اشاره به اظهارات یکی از اعضای شورا در خصوص توقف قطار شهری همدان توسط وزارت کشور و انتشار آن در رسانه ها و تذکر به هیات رییسه اظهار کرد: تذکری مبنی بر این بود که در صورت واقعیت این خبر چرا نامه و مکاتبات آن به اعضای شورا نرسیده و در صورت غیر واقعی بودن چرا منتشر شده است.

بادامی نجات با بیان اینکه درخواست اصلاح این خبر را داشتیم، گفت: هنوز تصمیمی در این خصوص در وزارت کشور گرفته نشده و نباید با یکسری مباحث خبری و تبلیغاتی جلوی توسعه شهر همدان را بگیریم.

عضو شورای شهر همدان بیان کرد: طبیعتاً اجرای قطار شهری، اقدام بسیار بزرگی است بطوریکه در قانون بودجه 1400 ردیف اعتباری خوبی برای توسعه حمل و نقل عمومی در شهرها پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت کشور تصمیمی درباره توقف قطار شهری همدان نگرفته است

وزارت کشور تصمیمی درباره توقف قطار شهری همدان نگرفته است