مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 10:372022-01-29اقتصادي

13 هزار هکتار از مراتع استان سمنان به بهره برداران واگذار شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: در 9 ماهه نخست سال جاری مدیریت 13 هزار و 100 هکتار از اراضی و مراتع استان به بهره برداران بومی واگذار شده است.

- ، به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی استان سمنان، جعفر مرادی حقیقی با بیان اینکه با امضای اسناد طرح های مرتعداری مصوب شده در دفاتر اسناد رسمی استان، طی 9 ماهه سال جاری مدیریت 13 هزار و 100 هکتار از مراتع استان با هدف حفظ و احیا مراتع و مدیریت اصولی به نمایندگان مرتع داران و بهره برداران، احاله مدیریت شد، تاکید کرد: مدیریت و حفاظت اصولی از مراتع یکی از اولویت های سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور بوده و تا زمانی که مشارکت مردم و بهره برداران را همراه داشته باشیم، مدیریت مراتع و عرصه های منابع طبیعی دچار مشکل نمی شود.

وی اظهار داشت: بدون تردید مجریان طرح های مرتعداری و بهره برداران عرصه های منابع طبیعی مهم ترین و مؤثرترین نقش را در حفاظت از مراتع به عهده دارند و در راستای حفاظت، صیانت و احیای مراتع، احاله مدیریت طرح های مرتعداری این استان در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان ادامه داد: بر اساس سیاست های ابلاغی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، تمامی دارندگان پروانه چرا تا پایان سال 1400 باید طرح مرتع داری تهیه کنند زیرا پروانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 هزار هکتار از مراتع استان سمنان به بهره برداران واگذار شد

13 هزار هکتار از مراتع استان سمنان به بهره برداران واگذار شد