مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 10:272022-01-29اقتصادي

شرایط برای استفاده از تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن برای خودمالکان فراهم شد


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: افرادی که دارای زمین برای ساخت مسکن هستند، می توانند از تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن استفاده کنند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: افرادی که دارای زمین برای ساخت مسکن هستند، می توانند از تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن استفاده کنند، باتوجه به بازپرداخت 20 ساله این مسئله یک فرصت مناسب برای خانه دار شدن افراد فاقد مسکن است.

حسینعلی مقصودی در گفت وگو با ایسنا در خصوص بحث خودمالکان در طرح نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: افرادی که دارای زمین برای ساخت مسکن هستند، می توانند از تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن استفاده کنند، متقاضیان برای ثبت نام در سامانه مربوطه گزینه تسهیلات ساخت را بزنند و مکان زمین خود را نیز مشخص کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری افزود: متقاضیان در شهر شهرکرد به ازای پروانه هر طبقه می توانند 350 میلیون تومان و در سایر شهرها به ازای هر واحد 300 میلیون تومان تسهیلات در طرح ملی مسکن دریافت کنند، بعد از اتمام ساخت هر واحد را به فرد دیگر واگذار کنند تا تسهیلات به نام آن فرد قسط بندی شود.

وی تاکید کرد: در طرح خودمالکین در طرح نهضت ملی مسکن استعلام فرم ج و تایید مالیکت وجود ندارد و پس از دریافت تسهیلات نیز فرم ج آن ها قرمز نمی شود، افراد در تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط برای استفاده از تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن برای خودمالکان فراهم شد

شرایط برای استفاده از تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن برای خودمالکان فراهم شد