مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 10:072022-01-29سياسي

تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس نیازمند 300 میلیارد تومان اعتبار است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با اشاره به گذشت 13 سال از آغاز مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گفت: برای تکمیل آن به 200 تا 300 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

- ، سردار عبدالله ملکی صبح شنبه در هشتمین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت با گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تجلیل از مقام مادران شهیدان اظهار داشت: این الگوهای صبر و استقامت تمامی مشکلات را با صبر تحمل می کنند.

وی با اشاره به اینکه حدود 13 سال از آغاز ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس می گذرد، افزود: برای ساخت این مرکز با همه دستگاه های نشست و رایزنی داشتیم ولی تاکنون به سرانجام نرسیده است.

وی ادامه داد: برای تکمیل این مرکز فرهنگی بین 200 تا 300 میلیارد تومان اعتبار لازم داریم و امیدواریم اعتبار مورد نیاز تأمین شود.

سردار ملکی با اشاره به تقدیم 10 هزار و 400 شهید و 33 هزار جانباز در دوران دفاع مقدس و دو هزار و 300 آزاده گفت: امیدواریم ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس تسریع شود.

مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از دستاندارکاران جشنواره اسوه های صبر ومقاومت تقدیر کرد و گفت: در حال حاضر سالانه 60 کتاب با موضوع دفاع مقدس تدوین و تولید می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس نیازمند 300 میلیارد تومان اعتبار است

تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس نیازمند 300 میلیارد تومان اعتبار است