مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 10:022022-01-29سياسي

کلنگ زنی و بهره برداری 15 پروژه بهزیستی خراسان جنوبی در دهه فجر


مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از بهره برداری 6 پروژه اشتغالزایی و 5 واحد مسکونی مددجویان این سازمان در دهه فجر خبر داد و گفت: کلنگ احداث 4 واحد مسکونی بیماران خاص به زمین زده می شود.

- اظهار کرد: دهه فجر یادآور رشادت ها و از خود گذشتگی های مردان و زنان این ملت است که با دست های خالی توانستند انقلاب اسلامی را به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی برسانند.

به گفته وی برای گرامی داشت دهه فجر بیش از 20 برنامه مختلف توسط بهزیستی استان پیش بینی شده است که در مرکز و دیگر شهرستان های استان در طول دهه مبارک فجر با حضور مردم اجرا می شود.

وی اضافه کرد: بهره برداری از طرح های اشتغالزایی کافه تریا، طرح در و پنجره سازی، طرح راه اندازی خرازی، طرح اشتغالزایی محصولات فرهنگی، طرح لوله و اتصالات از جمله برنامه های دهه فجر است که برای هر کدام از آنها 100 میلیون تومان هزینه شده است.

به گفته وی مرکز نگهداری نیمه راهی بیماران روان نیز در دهه مبارک فجر افتتاح می شوند که با بهره برداری از همه این طرح ها در مجموع برای 25 نفر از افراد تحت حمایت بهزیستی استان اشتغالزایی شده است.

عرب نژاد ادامه داد: در این هفته علاوه بهره برداری از پنج واحد مسکونی خانوارهای دارای دو عضو و بیشتر معلول سربیشه، کلنگ احداث چهار واحد مسکن بیماران خاص تحت حمایت بهزیستی با پیش بینی 600 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی و بهره برداری 15 پروژه بهزیستی خراسان جنوبی در دهه فجر

کلنگ زنی و بهره برداری 15 پروژه بهزیستی خراسان جنوبی در دهه فجر