مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 09:472022-01-29سياسي

دوره آموزشی شهید دیالمه بسیج دانشجویی در قم برگزار می شود


مسئول دوره کشوری نخبه پروری سیاسی شهید دیالمه بسیج دانشجویی از برگزاری این دوره آموزشی در مجتمع فرهنگی یاوران حضرت مهدی (عج) قم خبر داد.

- علی نجاتی مهر امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در قم گفت: دورهٔ کشوری نخبه پروری سیاسی شهید دیالمه از سال 1390 در معاونت بررسی و تحلیل سازمان بسیج دانشجویی کشور به دلیل ضرورت و برای برطرف کردن نیازهای اساسی در زمینه پرورش نیرو با موضوع سیاست و گفتمان انقلاب اسلامی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این دوره در سال جاری نیز از 9 تا 11 بهمن ماه با حضور دانشجویان منتخب بسیجی سراسر کشور در مجتمع فرهنگی یاوران حضرت مهدی (عج) شهر مقدس قم برگزار می شود، افزود: این دوره شامل سرفصل هایی در سه ساحت بینشی، گرایشی و کنشی و پیرو بیانات رهبر معظم انقلاب دربارهٔ لزوم نخبه پروری شروع به فعالیت کرده و سرفصل ها وحوزه های گوناگون زیرساختی، ساختی و فراساختی را در بر می گیرد.

مسئول دورهٔ کشوری نخبه پروری سیاسی شهید دیالمه بسیج دانشجویی، روش برگزاری دوره را به صورت درازمدت و شامل مراحل حضوری و غیرحضوی برشمرد و افزود: در بازه های غیرحضوری نیز برنامه های خاص و مختلفی از جمله بسط و تعمیق برخی موضوعات و سرفصل های مفتوح در دورهٔ حضوری، طرح موضوعات و سرفصل های جدید، سیرها و مقرری های مطالعاتی در قالب های مختلف، جلسات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزشی شهید دیالمه بسیج دانشجویی در قم برگزار می شود

دوره آموزشی شهید دیالمه بسیج دانشجویی در قم برگزار می شود