مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 09:422022-01-29سياسي

جهاد تبیین، رسالتی بردوش همگان به ویژه نخبگان است


امروز رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تکلیف بزرگی را بر روی دوش ما گذاشتند و آن تببین و روشنگری است کوتاهی در زمینه تبیین و روشنگری به هیج وجهی پذیرفته نیست.

- حجت الاسلام قاسم باقریان امام جمعه زرین شهر در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: امروز رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تکلیف بزرگی را بر روی دوش ما گذاشتند و آن تببین و روشنگری است کوتاهی در زمینه تبیین و روشنگری به هیج وجهی پذیرفته نیست، اگر خدای ناکرده ما در خصوص توضیح، روشنگری غفلت کنیم دشمن با تمام وجود و با استفاده از ابزارهای مختلف خود به تبیین با لحاظ سلیقه خود خواهد پرداخت.

وی با بیان اینکه کار اصلی ائمه اطهار (ع) نیز تبیین و جهاد فرهنگی بوده است، خاطرنشان کرد: دشمن درصدد غفلت ما در تبیین است تا ذهن نسل آینده را در دست بگیرد.

باقریان با اشاره به انتخاب سرپرست جدید فرمانداری لنجان، تصریح کرد: سکاندار فرمانداری شهرستان به دست برادری آشنا به شهرستان، جهادی، ولایی و دغدغه مند سپرده شد.

امام جمعه زرین شهر افزود: تبریک  اصلی انتخاب فرماندار خطاب به شما مردم شهرستان لنجان است که فرماندار انتخاب شده آشنا به دردها و مشکلات مردم بوده و پتانسیل و ظرفیت های شهرستان لنجان را می شناسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین، رسالتی بردوش همگان به ویژه نخبگان است

جهاد تبیین، رسالتی بردوش همگان به ویژه نخبگان است