مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 09:372022-01-29سياسي

حکمرانی رسانه ای و پدافند غیرعامل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمود کبیری یگانه استاد دانشگاه در یادداشتی نوشت: هک شدن ده ثانیه ای شبکه اول سیما، شبکه قرآن و رادیو پیام و جوان و پخش تصاویری از گروهک منحوس منافقین در کنار سایر اتفاقات ریز و درشت ماه های گذشته، - کبیری یگانه نوشت: امروزه موضوع حکمرانی علاوه بر حوزه های اقتصادی، سیاسی، بین المللی و .

، حکمرانی رسانه ای را نیز شامل می شود، یک مدیر ارشد باید با فهم رسانه ای دقیق از رویداد ها و اتفاقات مختلف در سطح جامعه، کنش و واکنش هایی هوشمندانه و مناسب به کلیه تغییر و تحولات سطح جامعه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمود کبیری یگانه استاد دانشگاه در یادداشتی نوشت: هک شدن ده ثانیه ای شبکه اول سیما، شبکه قرآن و رادیو پیام و جوان و پخش تصاویری از گروهک منحوس منافقین در کنار سایر اتفاقات ریز و درشت ماه های گذشته، ضرورت توجه جدی به مفاهیمی، چون حکمرانی رسانه ای، جنگ سایبری، مدیریت رسانه، پدافند غیرعامل در حوزه رسانه و دکترین دفاعی در عرصه رسانه را افزایش داده است.

مقام معظم رهبری از سال ها پیش بر لزوم اقدامات موثر در حوزه پدافند غیرعامل، مصونیت کشور و آمادگی لازم در برابر دشمن تاکید کرده اند، بدیهی است در حوزه پدافند عامل نیروی مسلح کشور به خوبی در چند دهه گذشته مسئولیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکمرانی رسانه ای و پدافند غیرعامل

حکمرانی رسانه ای و پدافند غیرعامل