مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 09:172022-01-29سياسي

بیانیه «گام دوم انقلاب» نقشه راه ایجاد تمدن نوین اسلامی است


نماینده دامغان در مجلس نقشه راه ایجاد تمدن نوین اسلامی را اجرای بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان طلیعه ساز ظهور ولایت عظمای مهدوی دانست.

- ، علی اکبر علیزاده برمی صبح شنبه در اولین نشست رسمی اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج فرهنگیان دامغان و منطقه امیرآباد در سالن اجتماعات کانون معراج دامغان نقشه راه ایجاد تمدن نوین اسلامی را اجرای بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان طلیعه ساز ظهور ولایت عظمای مهدوی دانست و تصریح کرد: بدون شک برای ایجاد تمدن اسلامی، مهمترین نیاز وجود عناصر انسانی تراز آن تمدن است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش به عنوان کارخانه انسان سازی مهمترین نقش را در این زمینه بر عهده دارد، افزود: سیر تاریخی انقلاب و تشبیه مراحل گوناگون آن به دوی امدادی است لذا در هر دوره نسلی بودند که بار انقلاب را بر دوش کشیدند و آن را به سرمنزل مقصود رساندند و امروز نوبت جوانان است که مانند دوندگان رقابت های دو چوب امدادی را به نفر بعد برسانند و وظیفه خود را به بهترین شکل انجام دهند.

عضو خانه ملت در ادامه وظیفه هیئت اندیشه ورز را نگاه به این افق بلند دانست و بیان کرد: حضور بیش از 100 هزار دانش آموز و هزاران معلم در جبهه ها برای دفاع از اسلام و انقلاب بهترین الگو برای نسل کنونی آموزش و پرورش محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه «گام دوم انقلاب» نقشه راه ایجاد تمدن نوین اسلامی است

بیانیه «گام دوم انقلاب» نقشه راه ایجاد تمدن نوین اسلامی است