مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 08:372022-01-29بين الملل

اتهامات علیه مقاومت مردود است/ پشت پرده حمله به فرودگاه «بغداد»


دبیرکل «عصائب اهل الحق» عراق با بیان اینکه اتهامات علیه مقاومت در خصوص حمله به تأسیسات غیرنظامی مردود است، گفت: سناریویی در جریان است که با تکیه بر آن برخی می خواهند معادلات را برهم بزنند.

- دبیرکل عصائب اهل الحق عراق با بیان اینکه اتهامات علیه مقاومت در خصوص حمله به تأسیسات غیرنظامی مردود است، گفت: سناریویی در جریان است که با تکیه بر آن برخی می خواهند معادلات را برهم بزنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، شیخ قیس الخزعلی دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق به حمله راکتی به فرودگاه بغداد که طوی روز گذشته (پنجشنبه) انجام شد، واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق با بیان اینکه اتهامات علیه مقاومت در خصوص حمله به تأسیسات غیرنظامی مردود است، گفت: سناریویی در جریان است که با تکیه بر آن برخی می خواهند معادلات را برهم بزنند.

الخزعلی عنوان کرد: همه احزاب و جریان های سیاسی در عراق اتفاق نظر دارند که هرگونه حمله به تأسیسات غیرنظامی و فرودگاه ها مردود است.

متأسفانه برخی شخصیت های سیاسی و نیز شماری از رسانه های عراق تلاش دارند تا از حمله راکتی به فرودگاه بغداد برای اتهام زنی به مقاومت سو استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهامات علیه مقاومت مردود است/ پشت پرده حمله به فرودگاه «بغداد»

اتهامات علیه مقاومت مردود است/ پشت پرده حمله به فرودگاه «بغداد»