مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 08:372022-01-29اقتصادي

یگ گام دیگر به سوی راه اندازی پژوهشکده سرطان پستان در استان مرکزی


رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: با انعقاد قرارداد با بخش خصوصی در راستای تامین تجهیزات تخصصی مورد نیاز راه اندازی شعبه پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی یگ گام مهم دیگر به سوی راه اندازی پژوهشکده سرطان پستان در استان برداشته شده است.

- ایسنا/مرکزی رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: با انعقاد قرارداد با بخش خصوصی در راستای تامین تجهیزات تخصصی مورد نیاز راه اندازی شعبه پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی یگ گام مهم دیگر به سوی راه اندازی پژوهشکده سرطان پستان در استان برداشته شده است.

علی اصغر غفاری زاده با اشاره به انعقاد تفاهم نامه به منظور راه اندازی شعبه پژوهشکده معتمد سرطان پستان جهاددانشگاهی در استان مرکزی، که هفتم دیماه امسال بین پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی و جهاد دانشگاهی استان مرکزی به امضا رسید، افزود: اقدامات لازم برای راه اندازی این شعبه که یکی از زیرساخت های علمی مورد نیاز استان مرکزی به عنوان یکی از سانترهای ارائه کننده خدمات به بیماران سرطانی است، آغاز شد.

وی اظهار کرد: تامین فضای فیزیکی، تجهیزات و نیروی انسانی بهره مند از دانش و تخصص مورد نیاز در این رابطه، از جمله اقدامات اساسی در این حوزه بود که به سرعت پیگیری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یگ گام دیگر به سوی راه اندازی پژوهشکده سرطان پستان در استان مرکزی

یگ گام دیگر به سوی راه اندازی پژوهشکده سرطان پستان در استان مرکزی