مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 08:322022-01-29ورزشي

جوان آبدانانی به اردوی تیم ملی کاراته ناشنوایان دعوت شد


ابوالفضل علیرضایی از معلولان ناشنوا شهرستان آبدانان با کسب مقام سوم مسابقات کاراته قهرمان کشوری توانست به اردوی تیم ملی کاراته ناشنوایان راه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، معلولیت واژه ای که معنای نقص می دهد اما بیشتر افرادی که دچار آن هستند ثابت کردند معلولیت نه یک نقص بلکه زمینه ای برای موفقیت و پیشرفت است؛ ابوالفضل علیرضایی جوان ناشنوایی آبدانان با تلاش و پشتکار خود و بعد از سال ها تمرین و تحمل سختی به اردوی تیم ملی ناشنوایان کاراته دعوت شد.

مهدی هاشمی مربی و رییس هیات کاراته آبدانان در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ابوالفضل از 5 سالگی وارد باشگاه و  شروع به تمرین کاراته کرد و اخیرا در مسابقات کاپ بین المللی ایران زمین که در تهران و با حضور ورزشکاران معلول سراسر کشور برگزار شد توانست مقام سوم کشور را کسب و به اردوی تیم ملی ناشنوایان کاراته دعوت شود.

وی ادامه داد: ابوالفضل علیرضایی بسیار باتلاش و پشتکار است و معلولیتش هیچگاه مانعی برای رسیدن او به موفقیت نبوده و در تمام سال های مختلف که ورزش کاراته را انجام داده بالای ده مقام قهرمانی کشوری و استانی را کسب کرده است.

مربی و رییس هیات کاراته آبدانان با اشاره به اینکه ورزش کاراته در آبدانان از سال 1380 شروع شده گفت: استقبال از ورزش کاراته در آبدانان بسیار خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوان آبدانانی به اردوی تیم ملی کاراته ناشنوایان دعوت شد

جوان آبدانانی به اردوی تیم ملی کاراته ناشنوایان دعوت شد