مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 07:422022-01-29سياسي

نمایشگاه «مطبوعات تاریخی در آینه پست» برگزار می شود


نمایشگاه «مطبوعات تاریخی در آینه پست» همزمان با سی ویکمین سالروز افتتاح موزه ارتباطات و با مشارکت موزه مطبوعات آذربایجان برگزار می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نمایشگاه مطبوعات تاریخی در آینه پست همزمان با سی ویکمین سالروز افتتاح موزه ارتباطات و با مشارکت موزه مطبوعات آذربایجان برگزار می شود.

فرینوش اکبرزاده، دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مطبوعات تاریخی در آینه پست گفت: با توجه به اثرگذاری رسانه ها در بستر زمان بر تحولات اجتماعی، ارتباط مطبوعات و پست در طول تاریخ ارتباطات کشور نیازمند بررسی و شناخت است و این مهم در قالب نمایشگاهی با عنوان مطبوعات تاریخی در آینه پست مورد بررسی قرار می گیرد.

مسئول پیگیری امور اجرایی و تجهیز موزه مطبوعات آذربایجان بیان کرد: این نمایشگاه به عنوان اولین گام از روندی پژوهشی در خصوص ارتباط مطبوعات و پست، همزمان با سی ویکمین سالگرد افتتاح موزه ملی ارتباطات در محل این موزه در تهران برگزار می شود و آغازگر مسیری خواهد بود که به برگزاری نمایشگاه های موضوعی دیگر و استمرار فعالیت تحقیقی در این رابطه منجر می شود.

اکبرزاده با قدردانی از تمام افرادی که بی دریغ در روند این پژوهش مشارکت کردند، افزود: نمایشگاه مطبوعات تاریخی در آینه پست با مشارکت شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه «مطبوعات تاریخی در آینه پست» برگزار می شود

نمایشگاه «مطبوعات تاریخی در آینه پست» برگزار می شود