مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 23:022022-01-28سياسي

فرهنگ جامعه در سال های اخیر آسیب دیده است


نماینده ولی فقیه در گیلان، با بیان اینکه در سال های اخیر به فرهنگ جامعه آسیب رسیده است، خاطرنشان کرد: این فرهنگ است که اقتصاد را رونق، توسعه و جهت می دهد و در این راستا می طلبد شورای عالی فرهنگی را تقویت کنید.

- آیت الله رسول فلاحتی در جلسه شورای اداری استان گیلان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی بر دو امر بندگی خدا و مبارزه با طاغوت که قرآن بر آن تاکید دارد، شکل گرفت.

وی ادامه داد: خدا انبیا را به سوی بشر فرستاد تا انسان دین را در زندگی خود حاکم کند و بنده خدا شود و دیگر اینکه به جنگ طاغوت برود و ذلت نپذیرد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه پس از گذشت 43 سال انقلاب اسلامی ملت ایران می تواند ادعا کند به این آیه عمل می کند، تصریح کرد: امروز نظام اسلامی باید تلاش کند مسیر را برای این دو امر هموار کند که در سال های اخیر قدری مخدوش شده است.

آیت الله فلاحتی به شهادت سید مقاومت سپهبد سلیمانی توسط قدرت های قداره کش جهانی اشاره کرد و افزود: سران قدرت های استکباری در کاخ های شیشه ای خود با ترس زندگی می کنند.

وی با اشاره به اینکه حاکمیت دین خدا و مبارزه با ظلم و ستم از رسالت های نظام اسلامی است که می طلبد زیرساخت های لازم فراهم شود، بیان کرد: زیرساخت ها باید دست کسانی باشد که دلداده باشند بنابراین مسئولان در نظام اسلامی باید بنده خدا باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ جامعه در سال های اخیر آسیب دیده است

فرهنگ جامعه در سال های اخیر آسیب دیده است