مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 22:172022-01-28سياسي

رییس جمهور: نپرداختن حقوق کارگران را به هیچ عنوان نمی پذیرم


رییس جمهور با بیان اینکه ندادن حقوق کارگران به هیچ وجه برای من قابل پذیرش نیست، گفت: پرداخت حقوق کارگران جزو اولویت ها است چرا که زندگی کارگران در این صورت اداره نمی شود و پرداخت حقوق آنان باید در اولویت قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله سید ابراهیم رییسی امشب در جلسه شورای اداری گیلان در سالن شهدای ناجا با بیان اینکه مدیریت در فرهنگ ملت ما با مدیریت با فرهنگ مدیریت دیگر کشورها متفاوت است، اظهار کرد: مدیر در نظام مدیریتی اسلامی قبل از هر چیز خود را در پیشگاه پروردگار مسؤول می داند و سپس پاسخگوی مردم است و این همان مدیر در طراز انقلاب اسلامی است.

  وی با اشاره به ویژگی مدیران در طراز اسلامی و دینی گفت: مدیر باید ولایتمدار، اخلاق مدار بوده و عدالت را سرلوحه امور خود قرار دهد و این خود کنترلی مدیران یعنی رعایت قانون است.

رییس جمهور با اشاره به اینکه بحث برق تجزیه پذیر و مسئله گمرکات و رسوب کالاها باید بررسی شود، افزود: بیل مکانیکی در اختیار شهرستانها قرار بگیرد و این حرفی درست استکه برای صیانت از شهرها ضروری است.

رییسی با تأکید بر اینکه باید ثروت عظیم جنگل، ساحل و ارتباط با دریا، اراضی ذی قیمت حفظ شوند، تصریح کرد: مبارزه با هرگونه زمین خواری، جنگل خواری، ساحل خواری و کوه خواری باید برخورد جدی شود و از دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: نپرداختن حقوق کارگران را به هیچ عنوان نمی پذیرم

رییس جمهور: نپرداختن حقوق کارگران را به هیچ عنوان نمی پذیرم