مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 21:222022-01-28اقتصادي

نیکزاد: بن خرید یا افزایش یارانه جایگزین ارز 4200 تومانی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی نیکزاد عصر امروز در نشست با فعالان اقتصادی استان که در محل سالن کنفرانس اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد، - نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش یارانه و یا بن خرید برای 6 قلم جنس در صورت حذف ارز 4200 تومانی به مردم اختصاص داده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی نیکزاد عصر امروز در نشست با فعالان اقتصادی استان که در محل سالن کنفرانس اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: با حذف ارز 4200 تومانی دو مبحث در مجلس و دولت بررسی می شود که طبق آن یا یارانه هایی پرداخت خواهد شد و یا برای 6 قلم جنس اساسی بن خرید اختصاص داده می شود.

وی افزود: در بودجه 1401 برای هر استان یک صندوق پیشرفت و عدالت ایجاد خواهد شد، در این صندوق به هر استان دو هزار میلیارد تومان سرمایه تخصیص پیدا می کند و علاوه بر آن اگر استان مازاد بر درآمد های مقرر درآمدی داشته باشد به آن صندوق واریز می شود و از این صندوق در همان استان تسهیلات حمایتی پرداخت خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: اشتغال یکی از اساسی ترین مشکلات کشور ما است و در این راستا بخش خصوصی می تواند کمک موثری داشته باشد، باید از اقتصاد بخش خصوصی نهایت حمایت را داشته باشیم، چرا که اقتصاد دولتی نه در کشور ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکزاد: بن خرید یا افزایش یارانه جایگزین ارز 4200 تومانی می شود

نیکزاد: بن خرید یا افزایش یارانه جایگزین ارز 4200 تومانی می شود