مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 21:122022-01-28سياسي

ایران برای توسعه همکاری با کشورهای آمریکای لاتین اهمیت قائل است


وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با دنیس مونکادا وزیر امور خارجه نیکاراگوئه ضمن تبادل نظر درخصوص توسعه و تعمیق روابط و همکاری های دوجانبه میان دو کشور تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با دنیس مونکادا وزیر امور خارجه نیکاراگوئه ضمن تبادل نظر در خصوص توسعه و تعمیق روابط و همکاری های دوجانبه میان دو کشور تاکید کرد که ایران برای توسعه همکاری با کشورهای آمریکای لاتین و به ویژه نیکاراگوئه اهمیت قائل است.

امیرعبداللهیان در این گفتگو پیروزی دانیل اورتگا و جبهه ساندنیست ها را در انتخابات اخیر ریاست جمهوری در نیکاراگوئه، تبریک گفت و بر آمادگی کشورمان برای توسعه و گسترش روابط و همکاری میان دو کشور تاکید کرد.

وی با اشاره به حضور محسن رضایی معاون رییس جمهور ایران در مراسم تحلیف ریاست جمهوری در نیکاراگوئه اظهار کرد: حضور معاون رییس جمهور اسلامی ایران در این مراسم نشان دهنده آن است که ایران برای توسعه همکاری با کشورهای آمریکای لاتین و به ویژه نیکاراگوئه اهمیت قائل است.

وزیر امور خارجه ایران افزود: ما آمادگی داریم تا تمام توافق هایی که در سفر معاون رییس جمهور کشورمان به نیکاراگوئه انجام شده است را عملیاتی و اجرایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران برای توسعه همکاری با کشورهای آمریکای لاتین اهمیت قائل است

ایران برای توسعه همکاری با کشورهای آمریکای لاتین اهمیت قائل است