مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 21:022022-01-28سياسي

کم توجهی به مقوله فرهنگ در کشور


به گفته نماینده ولی فقیه در گیلان، زیربنای فرهنگی ما دارای اشکال است و به مقوله فرهنگ و فرهنگ سازی کم توجهی و بی مهری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امشب در جلسه شورای اداری با حضور رییس جمهور با بیان اینکه انقلاب اسلامی مبتنی بر حاکمیت دین و عدم پذیرش ظلت شکل گرفته است، اظهار کرد: مردم با انقلاب خود به رهبری امام خود طاغوت را بیرون کردند و در مسیر بندگی خدا قرار گرفتند و نظام اسلامی باید تلاش کند این دوخصیصه برای مردم فراهم شود.

وی با بیان اینکه مردم ما ظلم و ستم آمریکا به ملت ایران را فراموش نکردند، گفت: از جمله اساسی ترین وظیفه ما این است که مسؤولیت ها در نظام اسلامی در دست کسانی باشد که بنده خدا باشند و بنده حرام نباشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه همه مدیران باید پاک دست، فهم مدیریت سیاسی و ذهن پاک داشته باشند، افزود: همه مسؤولان باید حوزه و دانشگاه را وارد میدان کنند و به حاکمیت و مردم کمک شود و از صاحب نظران حوزه و دانشگاه استفاده شود.

فلاحتی با بیان اینکه به فرهنگ ما در سال های اخیر آسیب رسیده است، تصریح کرد: رهبری فرمودند که اگر چه صحبت از اقتصاد و تقویت آن صحبت می ‍کنیم ولی در نوک هرم اقتصاد، فرهنگ وجود دارد و این نشان دهنده مقوله مهم فرهنگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم توجهی به مقوله فرهنگ در کشور

کم توجهی به مقوله فرهنگ در کشور