مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 20:522022-01-28سياسي

دولت نماینده تام الاختیار برای حوزه خزر معرفی کند


به گفته نماینده مردم شهرستان بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی دریای خزر پتانسیل زیاد دارد اما به مانند دیگر کشورهای همسایه به آن توجه نشده و انتظار داریم نماینده تام الاختیار برای خزر توسط دولت انتخاب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، احمد دنیا مالی امشب در جلسه شورای اداری در سالن شهدای ناجا با بیان اینکه گیلان به لحاظ دریایی می تواند در حوزه اقتصاد به این استان کمک کند، اظهار کرد: دریای خزر پتانسیل زیاد دارد اما به مانند دیگر کشورهای همسایه به آن توجه نشده است و انتظار داریم نماینده تام الاختیار برای خزر توسط دولت انتخاب شود.

وی با تأکید بر لزوم توجه به توسعه کشتی رانی در گیلان و دریای خزر افزود: توسعه کشتی رانی در خزر باید مورد توجه قرار گیرد زیرا وجود 50 کشتی در گیلان برای حوزه صادرات کافی نبوده و باید به توسعه کشتیرانی در این استان توجه شود.

نماینده مردم شهرستان بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی از کاهش ارتفاع آب در دریای خزر بیان کرد: در حوزه خزر و تالاب انزلی کاهش ارتفاع آب خزر است و بر اساس آمار حوزه آبریز به هزار کاهش پیدا کرده است لذا باید فکری عاجل در این خصوص اتخاذ شود.

به گفته دنیا مالی فرسودگی بافت رشت به یک معضل در گیلان مبدل شده و این شهر جوابگوی این میزان از جمعیت است و برای حل مسئله پسماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت نماینده تام الاختیار برای حوزه خزر معرفی کند

دولت نماینده تام الاختیار برای حوزه خزر معرفی کند