مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 20:472022-01-28پزشكي

اختصاص 1000 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام پزشکی در گیلان


به گفته وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی یک هزار میلیارد تومان برای توسعه بیمارستان رازی، شفا و پورسینا پیش بینی شده که 400 میلیارد تومام آن توسط سازمان برنامه و بودجه تخصیص خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، بهرام عین اللهی امشب در جلسه شورای اداری گیلان در سالن شهدای ناجا با ابراز خرسندی از واکسیناسیون عمده در گیلان اظهار کرد: بیش 90 درصد مردم گیلان دز اول و 85 درصد دز دوم واکسن را دریافت کردند.

وی دانشگاه علوم پزشکی گیلان را یکی از بهترین دانشگاه های علوم پزشکی کشور معرفی کرد و افزود:در طی دو سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه بهداشت و درمان در گیلان انجام شده که می تواند الگویی برای دیگر دانشگاه های علوم پزشکی شود.

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با اشاره به کمبود تخت های بیمارستانی در گیلان افزود: در گیلان دو هزار و 600 تخت بیمارستانی وجود دارد که نسبت به میانگین کشوری بسیار پایین است.

عین اللهی با اشاره به فرسوده بودن بیمارستان های گیلان بیان کرد: برخی از بیمارستان های استان فرسوده بوده و در این راستا برنامه هایی پیش بینی و در دست اقدام است لذا بر این اساس 250 میلیارد تومان برای سایت لاکان در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 1000 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام پزشکی در گیلان

اختصاص 1000 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام پزشکی در گیلان