مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 20:422022-01-28سياسي

احداث سد لاستیکی راه جلوگیری از سیلاب در گیلان


نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت احداث سد لاستیکی در گیلان گفت: برای مهار سیل می توان با ایجاد سد لاستیکی در هر شهرستان که نیازمند هزینه زیادی نیست از بروز خسارت های ناشی از سیل که چندین برابر ساخت سدهای لاستیکی است جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید کاظم دلخوش امشب در جلسه شورای اداری با حضور رییس جمهور در سالن اجتماعات ناجا با بیان اینکه خوشحالیم که در انتخاب مدیران صحت را فدای سرعت نمی کنیم و به سهم خواهان نیز توجهی ندارید، اظهار کرد: دولت سیزدهم کرونا را کمرشکن کرد و عملکرد دولت در قضیه کرونا قابل تقدیر است و تلاش ها برای حل مشکلات اقتصادی توسط دولت نیز قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه طی 10 سال گذشته جمعیت روستایی نسبت به شهری برعکس شده و جمعیت روستایی 31 درصد شده، گفت: باید به اقتصاد در روستا کمک کرد و برای اقتصاد در گیلان باید با نگاه کارشناسی نگاه شود و در بخش گردشگری گیلان پتانسیل های خوبی دارد و از جنگل و دریای این استان استفاده ای برای گردشگری نمی شود.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با بیان اینکه بیشتر کالاهای مردم از طریق گمرکات می آید، افزود: در کشور بالای 25 هزار کانتینر در گمرکات دچار رسوب شده و مردم و واردکنندگان کالاها دچار ضرر و زیان های زیادی شده اند که باید تداب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث سد لاستیکی راه جلوگیری از سیلاب در گیلان

احداث سد لاستیکی راه جلوگیری از سیلاب در گیلان