مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 20:422022-01-28سياسي

اتخاذ سیاست های غلط در صنعت و کشاورزی گیلان


رییس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به مشکلات فراوان حوزه صنعت و کشاورزی این استان، گفت: اتخاذ سیاست های غلط آسیب های زیادی به این بخش ها وارد کرده است.

- ، مهرداد گودرزوند چگینی شامگاه جمعه در جلسه شورای اداری گیلان با بیان اینکه این استان قبل از انقلاب جز پنج استان صنعتی کشور بود، گفت: ایران پوپلین، رشت الکتریک، معدن سنگرود و بسیاری از کارخانجات نشان از پویایی صنعت گیلان داشت اما به سبب سیاست های غلط و مدیران ناتوان جز استان های صنعتی نیستیم.

رییس مجمع نمایندگان گیلان افزود: در حوزه کشاورزی علی رغم داشتن محصولات متعدد به ویژه برنج، چای، زیتون و کیوی به دلیل عدم حمایت از صنایع تبدیلی هنوز سنتی تولید می شود و هزینه تمام شده برای کشاورزان به صرفه نیست.

وی ادامه داد: با وجود شرایط مناسب برای دامداری اما فعالان این حوزه مجبور هستند یا شغل خود را ترک کرده و یا با پرداخت جریمه سنگین را ادامه دهند لذا دستور دهید که مشکلات مراتع و مشکلات موروثی آنها محترم شمرده شود.

ضرورت بهره مندی از ظرفیت های خزر نماینده انزلی در مجلس نیز با بیان اینکه خزر پتانسیل زیادی دارد اما به نسبت کشورهای همسایه در برخورداری از آن موفق عمل نکردیم، افزود: نماینده تام الاختیاری تعیین کنید که دستگاه ها د حوزه خزر با وی هماهنگ باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتخاذ سیاست های غلط در صنعت و کشاورزی گیلان

اتخاذ سیاست های غلط در صنعت و کشاورزی گیلان