مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 20:372022-01-28سياسي

ضرورت تأسیس بیمارستان جدید در آستانه اشرفیه


به گفته نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه و کیاشهر در مجلس شورای اسلامی، آستانه اشرفیه نیازمند بیمارستان جدید و با امکانات به روز است که در این خصوص دستوراتی نیز توسط وزارت بهداشت داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم نجفی امشب در جلسه شورای اداری با حضور رییس جمهور با بیان اینکه پسماند و فاضلاب یکی از بزرگ ترین چالش های گیلان است، اظهار کرد: 11 شهرستان گیلان برای ایجاد کارخانه کلنگ زنی کرده اند که میزان پیشرفت برخی از آن ها بعد از گذشت چندین سال 25 درصد است.

وی با تأکید بر اینکه سازمان برنامه وبودجه مکلف شود تا وضعیت پسماند و فاضلاب گیلان را بررسی و در جلسه هیئت دولت نظر خود را اعلام کند، گفت: ما از دولت تقاضای تخصیص بودجه برای پسماند و فاضلاب را نداریم بلکه در همین استان طبق قانون تسهیلات و روش هایی وجود دارد که می تواند با اختصاص آن اعتبارات وضعیت پسماند و فاضلاب استان را سامان داد و این پیشنهاد توسط مجمع نمایندگان گیلان به رییس جمهور ارائه می شود.

نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه و کیاشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 11 هزار هکتار زمین کشاورزی در گیلان وجود دارد که 35 هزار میلیارد تومان گردش مالی برنج است، افزود: در استان کارخانه های زیادی وجود دارند که برخی به دلایلی تعطیل یا نیمه تعطیل هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تأسیس بیمارستان جدید در آستانه اشرفیه

ضرورت تأسیس بیمارستان جدید در آستانه اشرفیه