مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 20:272022-01-28سياسي

لزوم تقویت شورای عالی فرهنگی/ توجه به فرهنگ توسعه اقتصادی به دنبال دارد


نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر لزوم تقویت شورای عالی فرهنگی، گفت: توجه به فرهنگ توسعه اقتصادی به دنبال دارد.

- ، آیت الله رسول فلاحتی شامگاه جمعه در جلسه شورای اداری گیلان اظهار کرد: پس از گذشت 43 از انقلاب، مسلمانان می توانند ادعا کنند که هم با طاغوت و سلطه گران مبارزه کرده اند و هم به ارزش های دینی پایبند بودند و برای احیای آن حرکت کرده اند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه ملت ایران هنوز ظلم قدرت ها به ویژه آمریکا را فراموش نکرده است، بیان کرد: بزرگترین سید مقاومت جهان یعنی سردار سلیمانی را شهید کردند و خم به ابرو نیاوردند.

وی با بیان اینکه بر اساس مبارزه با ظلم و حاکمیت دین خدا وظیفه داریم زیرساخت های لازم را در دست کسانی قرار دهیم که دلداده دین هستند، افزود: مسئولان نظام اسلامی باید دلداده خدا بوده و خود صیانتی داشته باشند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه مسئولان نظام باید پاکدست، چشم پاک و فهم مدیریت سیاسی داشته باشند، ادامه داد: مسئولان باید حوزه و دانشگاه را وارد میدان عمل کنند و برای این منظور باید عمل به منویات رهبری را سرلوحه کار قرار دهید.

امام جمعه رشت توجه به فرهنگ را موجب توسعه اقتصادی دانست و افزود: از رییس جمهور درخواست می کنیم که شورای عالی فرهنگی و سازمان های مربوط به آن را تقویت و به ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت شورای عالی فرهنگی/ توجه به فرهنگ توسعه اقتصادی به دنبال دارد

لزوم تقویت شورای عالی فرهنگی/ توجه به فرهنگ توسعه اقتصادی به دنبال دارد