مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 20:072022-01-28اقتصادي

طرح جامع مدیریت پسماند نیازمند تامین منابع ویژه است


طرح جامع مدیریت پسماند تهیه و تصویب شده و نیاز به تامین منابع به صورت ویژه دارد، برای بازیافت و تفکیک از مبدا به 850 میلیارد تومان و 20 میلیون دلار ارزی اعتبار نیاز است.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: طرح جامع مدیریت پسماند تهیه و تصویب شده و نیاز به تامین منابع به صورت ویژه دارد، برای بازیافت و تفکیک از مبدا به 850 میلیارد تومان و 20 میلیون دلار ارزی اعتبار نیاز است.

اسدالله عباسی عصر امروز در شورای اداری استان گیلان که با حضور رییس جمهور در سالن شهدای ناجای رشت برگزار شد، اظهار کرد: به گیلان دیار عارفان نامی و 8 هزار شهید دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم خوش آمدید مردم گیلان این حضور را به فال نیک می گیرند.

استاندار گیلان افزود: رویکرد و اهتمام دولت به توسعه عدالت و فساد ستیزی و محرومیت زدایی است تا غبار محرومیت از چهره استان پاک شود.

همانطور که در هیات دولت به من اعتماد فرمودید جوانان انقلابی را برگزیدم و ملاک تعهد، تخصص، ولایتمداری، گره گشایی از زندگی مردم و جبران از دولت گذشته است.

وی با بیان اینکه برنامه جامع گیلان را تهیه کردیم و تلاش می کنیم تا دولت کارآمد با دولت گذشته متفاوت است، ادامه داد: اولین چالش مشکل پسماند است روزانه 2000 تن و در فصول گردشگری روزانه 2500 تن زباله تولید می شود و در اراضی و جنگل های هیرکانی دفع می گردد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع مدیریت پسماند نیازمند تامین منابع ویژه است

طرح جامع مدیریت پسماند نیازمند تامین منابع ویژه است