مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 19:572022-01-28سياسي

آستانه اشرفیه شرایط خوبی برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی دارد


دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور، با بیان اینکه طرح تبدیل آستانه اشرفیه به منطقه ویژه اقتصادی در حال بررسی است، گفت: نزدیکی اسکله کیاشهر به منطقه آزاد انزلی شرایط خوبی به وجود آورده تا این شهرستان به منطقه ویژه اقتصادی تبدیل شود.

- ایسنا/گیلان دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور، با بیان اینکه طرح تبدیل آستانه اشرفیه به منطقه ویژه اقتصادی در حال بررسی است، گفت: نزدیکی اسکله کیاشهر به منطقه آزاد انزلی شرایط خوبی به وجود آورده تا این شهرستان به منطقه ویژه اقتصادی تبدیل شود.

سعید محمد، دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور که به نمایندگی از هیئت دولت به شهرستان آستانه اشرفیه رفته بود گفت: نزدیکی اسکله کیاشهر به منطقه آزاد انزلی و مجاورت با منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان شرایط خوبی به وجود آورده تا این شهرستان به منطقه ویژه اقتصادی تبدیل شود.

وی اظهار کرد: طرح توسعه حرم سید جلال الدین اشرف(ع)، شبکه فاضلاب شهر آستانه اشرفیه، مجموعه تاریخی شیلات کیاشهر و اسکله بندرکیاشهر از مهم ترین مواردی بود که در این بازدید از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور تصریح کرد: اسکله صیادی کیاشهر یک ظرفیت بسیار خوب در این منطقه است که متاسفانه در چند سال گذشته، از صیادی و گردشگری به صیادی تقلیل کاربری داده شد و حتما در شورای اداری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آستانه اشرفیه شرایط خوبی برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی دارد

آستانه اشرفیه شرایط خوبی برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی دارد