مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 19:222022-01-28سياسي

بازتولید معارف دینی با ادبیات جدید ضروری است


نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت بهره گرفتن از امکانات، فناوری ها و ادبیات جدید در تبلیغات دینی و مقابله با جنگ نرم دشمن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام احمد سالک، نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در محفل انس روحانیون بازنشسته سپاه اصفهان با اشاره به ظرفیت بالای روحانیون بازنشسته، اظهار داشت: لازم است از این ظرفیت در پاسخ به شبهات و سوالات، بصیرت آفرینی و ارتقای معرفت جامعه استفاده شود.

وی ادامه داد: روحانیون بازنشسته ناگفته های بسیاری دارند و برای اعتلای این انقلاب از جان و مال و آبروی خود مایه گذاشته و سرمایه هایی برای انقلاب هستند.

سالک افزود: رسالت امروز ما شناسایی جایگاه خود و همچنین برنامه ریزی برای تسریع در حرکت ارتقایی انقلاب اسلامی است.

سالک عنوان کرد: امروز دشمن از طریق جنگ نظامی با ما مواجهه ندارد بلکه جبهه دیگری در عرصه های تبلیغاتی، رسانه ای، جنگ نرم و جنگ اقتصادی بر ما گشوده است.

نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز اکتفا به محتوای سنتی کفایت نمی کند بلکه باید در قالب ادبیات جدید به نسل های جدید منتقل شود زیرا در مقابل دشمنی هستیم که متکی بر فناوری پیشرفته روز بر ما هجمه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتولید معارف دینی با ادبیات جدید ضروری است

بازتولید معارف دینی با ادبیات جدید ضروری است