مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 19:222022-01-28سياسي

ملت ایران، با بصیرت پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنند


ملت ایران باید هوشیار بوده و با بصیرت پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشهدا امامزادگان عشق هستند.

برخی از مردمی که مشکلی در زندگی داشتند، با متوسل شدن به قبور مطهر شهدا، به ویژه شهدای گمنام، حاجت خود را گرفتند، خاطرنشان کرد: قیام امام خمینی (ره) در سال 42 آغاز و در کمترین فاصله زمانی یعنی در 1357 به پیروزی رسید و توانست بر رژیم ظلم و جور ستم شاهی غلبه و آن را شکست دهد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی، فکر نمی کردند که این انقلاب پیروز شود و برای شکست آن نیز از هر امکاناتی و ظرفیتی استفاده کردند اما موفق نشدند، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی وقتی دیدند که شکست انقلاب ممکن نیست، سعی کردند با همراهی دیگر کشورها و به دست صدام حسین، 8 سال، جنگ را بر ما تحمیل کردند.

این مسئول ادامه داد: فرزندان غیور و سلحشور این ملت، به رغم اینکه هیچ آمادگی و آموزشِ خاصی، در جنگ حضور پیدا کرده و توانستند با هدیه خون پاک خود، در مقابل دشمن ایستاده و و آن را شکست دهند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه مردم شریف شهرستان کبودراهنگ، با حضور در جنگ تحمیلی، بیش از 650 شهید، 1000 جانباز و 35 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کردند، اظهار کرد: مردم شهرستان ولایتمدار کبودرآهنگ همچون مردم دیگر استان های کشور، با عزم و اراده جدی دین خود را نسبت به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران، با بصیرت پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنند

ملت ایران، با بصیرت پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنند