مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 19:122022-01-28سياسي

آیت الله رییسی: بانیان وضع موجود نباید بر مسند مدیریت بمانند


با نگاه به فرصت ها در اختیار باید برای پیشرفت کشور تلاش کنیم، دشمن نمی خواهد از این فرصت ها استفاده کنیم هر حرکتی در جهت تولید و پیشرفت در کشور این خواست نیروهای انقلابی است و در جهت مقالبه با دشمنان انقلاب اسلامی می باشد.

- با نگاه به فرصت ها در اختیار باید برای پیشرفت کشور تلاش کنیم، دشمن نمی خواهد از این فرصت ها استفاده کنیم هر حرکتی در جهت تولید و پیشرفت در کشور این خواست نیروهای انقلابی است و در جهت مقالبه با دشمنان انقلاب اسلامی می باشد.

رییس جمهور تاکید کرد: پیش از این گفته و باز هم می گویم بانیان وضع موجود نباید ادامه کار مدیریتی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ آیت الله سید ابراهمی رییسی عصر روز جمعه در جریان سفر به استان گیلان در دیدار با نخبگان، علما، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مخنلف مردم افزود: باید با انتخاب مدیرانی جوان و تحول خواه برای کارآمد کردن دستگاه ها اقدام شود.

وی با بیان اینکه این مهم را به استاندار گیلان نیز گفتم و به بقیه مدیران کشور نیز تاکید دارم گفت: لوزم تحول در کشور تغییر نگرش مدیریت با استفاده از مدیران خلاق است.

رییس جمهوری با بیان اینکه استان گیلان از نیروی های انسانی کارآمد برخوردار است، اظهار داشت: این نیروها سرمایه های ارزشمندی هستند و، ما نیروهای کارآمدی در استان گیلان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی: بانیان وضع موجود نباید بر مسند مدیریت بمانند

آیت الله رییسی: بانیان وضع موجود نباید بر مسند مدیریت بمانند