مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 17:472022-01-28پزشكي

ارسال تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت برای بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) زاهدان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از ارسال بیش از 80 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی از سوی وزارت بهداشت برای بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) زاهدان و کلینیک سلامت زاهدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، علی خواجه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای بهبود و توسعه خدمات درمانی در سیستان و بلوچستان  بیش از 80 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی از سوی وزارت بهداشت برای بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) زاهدان و کلینیک سلامت زاهدان ارسال شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان این مطلب گفت: این تجهیزات شامل  22  عدد تخت مراقبت ویژه با تجهیزات کامل جهت بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) زاهدان و یک دستگاه اکو کاردیو گرافی و یک دستگاه سونوگرافی جهت کلینیک سلامت مستقر در حاشیه شهر زاهدان است.

خواجه با افزوده شدن این 22 تخت مراقبت ویژه به بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) زاهدان، تعداد تخت های بخش های مراقبت ویژه در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به 275 تخت می رسد.

وی ادامه داد:  برای اولین بار دستگاه اکوکاردیوگرافی و سونوگرافی در کلینیک سلامت زاهدان مستقر خواهد شد که سبب توسعه ارائه خدمات در حاشیه شهر خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: این تجهیزات به ارزش ریالی 85 میلیارد می باشد که توسط هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت تهیه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت برای بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) زاهدان

ارسال تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت برای بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) زاهدان