مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 17:422022-01-28سياسي

تاکید بر افزایش پروازهای فرودگاه/ قول سرمایه گذاری 10 هزار میلیاردی در لرستان


نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس با اشاره به تاکید بر افزایش پروازهای فرودگاه در جلسه با رییس جمهور، از قول معاون رییس جمهور برای سرمایه گذاری 10 هزار میلیاردی در لرستان خبر داد.

- یحیی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار مجمع نمایندگان لرستان، خوزستان و چهارمحال بختیاری با رییس جمهور اظهار داشت: این جلسه در راستای سفرهای استانی رییس جمهور برگزار شد و در این جلسه برای هر کدام از نمایندگان سه دقیقه زمان در نظر گرفته شد تا مشکلات شهرستان و استان را مطرح کنند.

تاکید بر تعریف پروژه های جدید و اختصاص اعتبار برای آنها وی با بیان اینکه ابتدا رؤسای مجمع نمایندگان هر استان یک گزارش در حد پنج دقیقه را ارائه دادند، بعد نوبت به نمایندگان رسید گفت: در نوبت سه دقیقه ای که من وقت داشتم مسائل و مشکلات استان، شهرستان و… را ارائه دادم.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه یکی از رویه های غلطی که در دولت های گذشته هم بوده، زمان افتتاح پروژه یا تأمین اعتبار پروژه ها، به طور معمول پروژه هایی که پیشرفت فیزیکی بالاتری قرار دارند، در اولویت قرار می گرفتند گفت: من در این جلسه اعتراض کردم و تاکید کردم که در استان ها و شهرستان هایی که پروژه از قبل تعریف شده، اشکال ندارد که پروژه های با درصد پیشرفت ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر افزایش پروازهای فرودگاه/ قول سرمایه گذاری 10 هزار میلیاردی در لرستان

تاکید بر افزایش پروازهای فرودگاه/ قول سرمایه گذاری 10 هزار میلیاردی در لرستان